• Anasayfa
  • Valilik
    • Vali
    • Vali Yardımcıları
      • Recep UZAL
      • Metin MAYTALMAN
      • Rasim BELGE
    • Birim Müdürleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Mahalli İdareler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Önceki Valiler
    • Protokol Listesi
  • Milletvekilleri
    • Son Dönem
    • Önceki Dönem
  • Yerel Yönetimler
    • Belediyeler
    • İl Özel İdare
    • İl ve İlçe Köy Muhtarları
    • İl ve İlçe Mahalle Muhtarları
  • Turizm
    • Genel Bilgi
    • Giresun Kültürü
    • Doğal Güzellikler ve Tarihi Yapılar
    • İlçelerimizin Kültür ve Turizm Değerleri
    • Yaylalar
    • Diğer Yaylalarımız
    • Giresun Evleri
    • Ulaşım ve Konaklama
  • İletişim

 

Olağanüstü Hal İşlemlerine Dair İnceleme Başvuruları Hakkında Duyuru

OHAL > Olağanüstü Hal İşlemlerine Dair İnceleme Başvuruları Hakkında Duyuru - 14 Temmuz 2017 Cuma + - Yazdır
T.C.
GİRESUN VALİLİĞİ
İL OLAĞANÜSTÜ HAL BÜROSU

OLAĞANÜSTÜ HAL İŞLEMLERİNE DAİR
İNCELEME BAŞVURULARI HAKKINDA DUYURU 
 
        23/01/2017 tarihli ve 29957 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren 685 sayılı Olağanüstü Hal İşlemleri İnceleme Komisyonu Kurulması Hakkında Kanun Hükmünde Kararname gereğince kurulan Olağanüstü Hal İşlemleri İnceleme Komisyonuna yapılacak başvurulara ve Komisyonun çalışmalarına ilişkin usul ve esaslar Başbakanlık tarafından belirlenerek 12/07/2017 tarihli ve 30122 mükerrer sayılı Resmî Gazete’de yayımlanmıştır.
        685 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin geçici 1 inci maddesinin ikinci fıkrası uyarınca başvuruların; 17 Temmuz 2017 Pazartesi günü başlayacağı ve 14 Eylül 2017 Perşembe günü mesai saati bitiminde sona ereceği Komisyon tarafından ilan edilmiştir.
        Olağanüstü Hal İşlemleri İnceleme Komisyonunun Çalışmasına İlişkin Usul ve Esaslarına göre yapılacak olan müracaatlar; “Çıtlakkale Mahallesi Atatürk Bulvarı Hükümet Konağı No:115 A-Blok Kat:2 Merkez/GİRESUN” adresinde bulunan Valiliğimiz İl Olağanüstü Hal Bürosu tarafından kabul edilecektir.
Kamuoyunun bilgisine sunulur.

                                                                                                                                                Giresun Valiliği
 
 
Başvuru İşlemleri

Okuyan Kişi
 

  • Kamu Kurum Ve Kuruluşları
  • Giresun İl Özel İdaresi
  • Giresun Belediyesi
  • Giresun Üniversitesi
  • Giresunspor
  • Terörden Arananlar
  • Güvenli İnternet
  •         
           
           
           
           
  •  
  •  
  •  
  •  
  •                                                                                                                                                       
  •                                                                                                                                                                                     
 
 
İLÇELERİMİZ
 
  • Alucra
  • Bulancak
  • Çamoluk
  • Çanakçı
  • Dereli
  • Doğankent
  • Espiye
  • Eynesil
  • Görele
  • Güce
  • Keşap
  • Piraziz
  • Şebinkarahisar
  • Tirebolu
  • Yağlıdere
 
 
 
 
 
  
  
 
 
 
 
 

T.C Giresun Valiliği Resmi İnternet Sitesidir.
e-posta : giresun@giresun.gov.tr Tel : 0 454 282 0 282- Faks : 0 454 215 7 565
Çıtlakkale Mah. Hükümet Konağı 28200 Merkez-GİRESUN