Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Giresun Valiliği
T.C. Giresun Valiliği
T.C. Giresun Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Görev Yapmış Valilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Kurumsal Kimlik Mevzuat Etik Kurulu İl Protokol Listesi İl İnsan Hakları Kurulu
  • GİRESUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Gönüllü Kayıt Formu Hizmet Birimleri Kolluk Gözetim Yatırım Köydes Personel Kimlik Kartı Enerji Politikamız Bilgi İşlem Yardım
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Validen Haberler Basın Açıklamaları Basın Bülteni
  • İLETİŞİM
°C
4
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcılarımız
        • Şahin BAYHAN
        • Mehmet Fatih YAKINOĞLU
        • Alpaslan ALTINIŞIK
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetimi Birimi
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
    • Etik Kurulu
    • İl Protokol Listesi
    • İl İnsan Hakları Kurulu
  • GİRESUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Gönüllü Kayıt Formu
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Kolluk Gözetim
    • Yatırım
    • Köydes
    • Personel Kimlik Kartı
    • Enerji Politikamız
    • Bilgi İşlem Yardım
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Validen Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Basın Bülteni
  • İLETİŞİM
 

2020/246 Giresun İli Mevsimlik Gezici Tarım İşçileri  İzleme Kurulu  Toplantı Tutanağı

20.07.2020

 

Mevsimlik gezici tarım işçisi olarak fındık toplamak amacıyla, bulundukları illerden ilimize gelen/gelecek olan vatandaşlarımızın bu süreçte ulaşım, barınma, eğitim, sağlık, güvenlik, sosyal çevreyle ilişkiler, çalışma ve sosyal güvenlik bakımından mevcut sorunların tespiti ve bu sorunların giderilmesine yönelik, “Mevsimlik Tarım İşçileri” konulu 2017/6 sayılı Mülga Başbakanlık Genelgesi ve İçişleri Bakanlığının 25.03.2020 tarih ve 5863 sayılı talimatı kapsamında, 2020 fındık hasat döneminde, il genelinde alınacak tedbir ve önlemleri görüşmek ve karara bağlamak üzere 06.07.2020 tarihinde Vali Yardımcısı Dr. Hasan Tanrıseven başkanlığında yapılan toplantıda;

  1. Tarımsal üretimin kesintiye uğramaması için gerek duyulan insan gücünün öncelikle ilin kendi imkanları ile karşılanmasına,
  2. 2020 fındık sezonunda, yeterli işgücü ihtiyacının il içerisinden karşılanamaması halinde öncelik civar iller olmak üzere işçi ihtiyacının, ilimize daha önceki yıllarda tarım işçisi gönderen ve fındık tarımı konusunda tecrübesi olan,  Adana, Adıyaman, Batman, Bitlis, Diyarbakır, Gaziantep, Mardin, Siirt, Şanlıurfa ve Şırnak illerinden karşılanmasına,
  3. 03.04.2020 tarihinde Covid-19 salgını süresince tarımsal uygun üretimin sağlanabilirliğinin sağlanması konusunda yapılan toplantıda alınan ve ilgili Valiliklere bildirilen işçi temininde il sınırlandırması konulu kararın 2. maddede belirtilen illerle sınırlı olmak üzere kaldırılmasına,
  4. İlimize ihtiyaca göre işçi gönderecek olan İl Valiliklerine,  Covid-19 salgınının yayılım hızında oluşturacağı olumsuz etkilerin en aza indirilmesi için tarım işçilerinin beraberinde zorunlu olmadıkça 16 yaşının altında çocukların ve 65 yaşın üstündeki vatandaşların getirilmemesi konusunda bilgilendirme yapılmasına,
  5. İlimiz Merkez Aksu Mahallesinde oluşturulan geçici yerleşim alanında bulunan 20 barınma evi ve müştemilatının bakım ve onarımının İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğince yapılması ve merkezin kullanıma hazır hale getirilmesine,
  6. İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğince,  geçici konaklama alanında görev yapmak üzere,   kamp sorumlusu görevlendirilmesi, görevlendirilen kamp sorumlusunca yerleşim yerine gelen gezici tarım işçileri ve ailelerine yönelik kayıtların tutulmasına,
  7. Geçici konaklama merkezi girişine, yeni kontrollü normalleşme sürecinde içeride uyulması gereken kuralları açıklayan bilgilendirme yazılarının asılmasına,
  8. Mevsimlik tarım işçilerinin konaklayacakları barınma merkezinde yatak aralarının en az 1,5 (bir buçuk) metre olacak şekilde düzenlenmesi, sosyal alanlarda kişiler arası sosyal izolasyon mesafesinin (en az 1,5 metre) korunması, kapalı alanların sıklıkla havalandırılması, yeteri kadar seyyar WC ve banyo tertibatının İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğince kurulmasına,
  9. Konaklama merkezinde temizlik, maske ve sosyal mesafe kuralına riayet edilmesi ve girişte el antiseptiği veya en az %70’lik alkol içeren kolonya kullanılmasına,
  10. İşçilerin geçici konaklama yerine girişlerinde ve çıkışlarında mutlaka konaklama yeri sorumlusu tarafından ateş ölçümlerinin yapılması, vücut ısısı 38 dereceden yüksek olan kişilerin en yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmesi, ateş ölçen personelin tıbbi maske ve yüz koruyucu kullanmasına,
  11. Yerleşim yerine gelen işçilerden ateş, öksürük, burun akıntısı, solunum sıkıntısı şeklinde belirtileri olan vatandaşların en yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmesine
  12. 2020 fındık sezonu için ihtiyaç duyulan gezici tarım işçi sayısının İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Muhtarlıklar ve  Ziraat Odası Başkanlıklarınca belirlenmesine, belirlenen sayı kadar mevsimlik tarım işçisinin Tarımda İş Aracılığı Yönetmeliği kapsamında  Aracı Belgesi olan kişiler nezaretinde toplu ulaşım araçları ile (seyrekleştirme kurallarına uygun olarak) transit şekilde ilimize  gönderilmesi konusunda ilgili Valiliklere bilgi verilmesine,
  13. İl dışında gelecek tarım aracıları, tarım işçileri ve bunları taşıyacak şoförlerin «Hayat Eve Sığar» (HES) uygulaması üzerinden başvuru yapmaları ve ilgili Kaymakamlık veya Valiliklerden seyahat izin belgesi alarak illerinden çıkış yapmaları konusunda ilgili Valiliklere bilgi verilmesine,
  14. Mevsimlik tarım işçilerinin konakladıkları alanın Giresun Belediye Başkanlığınca düzenli olarak dezenfekte edilmesine,
  15. İşçilerin konaklama alanında ve çalışma ortamlarında içilebilir/ kullanılabilir uygun su temininin sağlanması ile katı ve evsel atıkların bertarafı ve çevre koşullarının denetlenmesinin Giresun Belediye Başkanlığı ve ilgili kurumlarca yapılmasına,
  16. Geçici konaklama merkezinde, gebe, lohusa, bebek, engelli ve 65 yaş üzeri vatandaşlar için gerekli halk sağlığı tedbirlerinin alınmasına,
  17. Fındık hasadında çalışacak tarım işçileri ve bahçe sahiplerine Covid-19 salgın hastalığı konusunda İl Sağlık Müdürlüğünce bilgilendirme çalışması yapılmasına,
  18. İl Sağlık Müdürlüğünce işçilerin ve ailelerinin bulaşıcı ve salgın hastalıklara karşı düzenli olarak sağlık taraması, aşılama, gebe, bebek ve çocukların gelişimi ve işçi ailelerinin gebelik takiplerinin periyodik olarak yapılması ve bu hizmetlere erişimin kolaylaştırılması için gerekirse mobil sağlık ekipleri oluşturulmasına,
  19. Sağlık hizmeti sunulan mevsimlik tarım işçilerinin ve ailelerinin T.C. kimlik numaraları her hizmet sunumunda alınarak, kişi bazında sunulan sağlık hizmetinin türü (teşhis, tanı, tedavi vb. kişisel veri içermeyecek şekilde), bu hizmetin verildiği sağlık birimi/yer bilgisi ile birlikte Mevsimlik Tarım İşçileri Bilgi Sistemi’ne (e-METİP) aktarılmasına,
  20. Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünce sosyal hizmetler kapsamında ailelerin bilgilendirilmesi, kadın, çocuk, engelli ve yaşlıların sunulan hizmetlerden yararlandırılması ve ayrıca, okul çağına gelmemiş çocuklar için geçici yerleşim alanında görevlendirilecek çocuk gelişim uzmanlarınca eğitim ve bakım hizmetlerinin yapılmasına,
  21. Giresun Belediyesi Konservatuarınca, Geçici Konaklama Merkezindeki çocuklar için gerekli sağlık tedbirlerinin alınarak tiyatro, konser gibi sosyal etkinlik ve aktivitelerin yapılmasına,
  22. Geçici tarım işçileriyle birlikte ilimize gelecek olan çocuklar için, Geçici Yerleşim Merkezinde İl Milli Eğitim Müdürlüğünce gerekli sağlık tedbirlerinin alınarak, müzik, resim, okuma kurslarının ve anasınıflarının düzenlenmesi ve bu etkinlikler için ilgili alanlarda yeterli sayıda öğretmen ve personel görevlendirilmesine,
  23. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından kullanılmakta olan Milli Eğitim Bakanlığı Okul Yönetim Bilgi Sistemi’nde (e-Okul) yer alan mevsimlik tarım işçisi çocuklarına ilişkin kayıtların e-METİP’e aktarılmasına,
  24. İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğince, fındık toplama işlerinde çocuk işçi çalıştırılmamasıyla ilgili bilgilendirici ve aydınlatıcı afiş ve broşür bastırılması, bu işe ait giderlerin METİP kapsamında tahsis edilen ödenekten karşılanması, afiş ve broşürlerin Ziraat Odaları ve Köy Muhtarları marifetiyle fındık üreticilerine ulaştırılmasına,
  25. İl Müftülüğünce, İl genelindeki camilerden fındık hasadında 16 yaşın altında çocuk işçi çalıştırılmaması, temizlik, maske ve kontrollü sosyal mesafe kuralına uyulmasına yönelik bilgilendirme çalışması yapılmasına,
  26.  İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı tarafından işçilerin göç döneminde yolculuklarının güvenli ve sağlıklı bir şekilde yapılabilmesi için gerekli tedbirlerin alınmasına,
  27. İl Jandarma Komutanlığı ve İl Emniyet Müdürlüğünce,  ilimize gelecek olan geçici tarım işçileri ve ailelerinin kimliksiz dolaşmalarının önlenmesi için gerekli tedbirlerin alınmasına,
  28. İl Emniyet Müdürlüğünce yerleşim alanında önleyici ve güvenlik tedbirlerinin alınması, Çocuk İşçiliği ile Mücadele Ulusal Programı ve 2017-2023 Eylem Planı kapsamında yerleşim yerindeki mevsimlik tarım işçisi ailelerinin çocuklarının İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine bildirilmesi, bildirimi yapılan çocukların eğitimine yönelik İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince gerekli tedbirlerin alınmasına,
  29. Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ve Ziraat Odası Başkanlığınca fındık hasadı yapan bahçe sahibi işverenlere yönelik mevsimlik tarım işçilerini İŞKUR’a kayıtlı tarım aracı belgesi olan kişiler aracılığı ile temin etmeleri konusunda bilgilendirme çalışması yapılmasına,
  30. Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğünce, fındık hasadında 16 yaşın altında çocuk işçi çalıştırılmaması, çocuk işçi çalıştırmanın suç olduğu konusunda bilgilendirici ve aydınlatıcı afiş ve broşür bastırılması, afiş ve broşürlerin Ziraat Odaları ve Köy Muhtarları marifetiyle fındık üreticilerine ulaştırılmasına,
  31. Tarımda İş Aracılığı Yönetmeliğinin 11. maddesi gereği; Tarım işçilerinin kayıt altına alınması amacı ile Tarım Aracıları, işçi verdikleri her bahçe sahibi (işveren) ve işçi arasında örneği “Yönetmelik”  ekinde bulunan “Mevsimlik Tarım İşi Sözleşmesi” düzenleyerek, düzenledikleri sözleşmeyi tanzim tarihinden itibaren on iş günü içinde Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğüne onay için teslim etmesine,
  32. Mevsimlik Tarım İşi Sözleşmesi düzenlenmeden, gezici tarım işçisi çalıştıran bahçe sahibi işverene, işçi temininde aracılık yapan tarım aracısına 5326 sayılı Kabahatler Kanunu’nun 32. Maddesine göre 2020 yılı için 395.-TL. idari para cezası uygulanmasına,
  33. Fındık tarımı yapılan köy ve mahalle muhtarları tarafından “Mevsimlik Tarım İşi Sözleşmesi” imzalanmadan,   gezici tarım işçisi çalıştırılmaması yönünde vatandaşlara  yönelik  bilgilendirme çalışması  yapılmasına,
  34. Çocuk İşçiliği İle Mücadele Ulusal Programı Eylem Planı (2017-2023) kapsamında, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü ile SGK İl Müdürlüğü yetkililerinden oluşturulan 3 kişilik "Çocuk İşçiliği İle Mücadele Ekibi" İl Merkezinde,   ilçelerde ise Kaymakamlıklarca oluşturulacak 2’er kişilik denetim ekipleri tarafından fındık hasadında çocuk işçiliğinin önlenmesine yönelik denetim faaliyetlerinin yapılması, ekiplerce fındık hasadı süresince fındık bahçeleri gezilerek etkin bir kontrol ve denetim çalışması yapılmasına,
  35. Fındık hasadın da 16 yaşın altında çocuk işçi çalıştırılmaması, çalıştıranlar hakkında, 4857 sayılı İş Kanunu’nun 71/104. Maddesine göre “Çocukları çalıştırma yaşına ve çalıştırma yasağına aykırı davranma” fiilinden dolayı 2.809.- TL. İPC. Uygulanacağı konusunda basın-yayın ve kitle iletişim araçlarıyla kamuoyuna yönelik bilgilendirme çalışması yapılmasına,
  36. Yol kenarlarında ve yol üzerinde fındık patoz çekim işlemi sonunda ortaya çıkan zürufun asidinin yollara zarar vermesi nedeniyle, zürufun yol üzerinde bırakılmaması, bırakanlar hakkında kamu malına zarar verme, çevre kirliliği yaratma ve emre uymama nedeniyle 5326 sayılı Kabahatler Kanunu’nun 32. Maddesine göre 2020 yılı için 395.-TL. idari para cezası uygulanması, bu konuda Belediye Başkanlıkları, kolluk kuvvetleri ve köy muhtarları tarafından gerekli denetimlerin yapmasına,
  37. İlimize fındık toplamak üzere işçi getiren/getirecek olan  “Tarımda İş ve İşçi Bulma Aracısı Belgesi” bulunan aracılara yönelik, talep olmadan ihtiyaç fazlası işçi getirilmemesi konusunda il ve ilçe Ziraat Odası Başkanlıklarınca bilgilendirme çalışması yapılmasına,
  38. 6735 sayılı Uluslararası İşgücü Kanununun “Çalışma İzin Muafiyeti” başlıklı 13. Maddesi ile Karadeniz Bölgesinde (Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize ve Artvin İllerinde) Gürcü uyruklu kişilerinde mevsimlik tarım işçisi olarak çalışabilmeleri yönünde yasal düzenleme yapılmıştır.  Fındık tarımında Gürcü uyruklu işçilerin çalıştırılabilmesi için İl Merkezinde Göç İdaresi Müdürlüğünden ve İlçelerde Kaymakamlıklardan muafiyet belgesi almaları ve bu belgeye istinaden bu işçilerin yılda 90 günü aşmayacak şekilde izinli olarak çalıştırılabileceği ve izin almadan yabancı uyruklu çalıştıranlar hakkında her bir yabancı işçi için 10.812.- TL izin almaksızın işverene bağımlı çalışan her bir yabancı işçiye de 4.323.- TL idari para cezası uygulanacağı konusunda üreticilere yönelik bilgilendirme çalışması yapılmasına,
  39. Alınan kararlara ilişkin tutanağın bir örneğinin İlimize Tarım İşçisi gönderen İl Valiliklerine gönderilmesine,

 

Yukarıda 39 madde halinde belirtilen kararların Valilik Makamının onayına sunulması ve onaya müteakip yürürlüğe konulmasına oybirliği ile karar verilmiştir.

 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
Çıtlakkale Mahallesi Atatürk Bulvarı Hükümet Konağı Merkez Giresun
0(454) 282 0 282
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız