Ferdi AYDIN
İdari Hizmetler Şube Müdür V.
ÖZGEÇMİŞ
13 Temmuz 1984 yılında Giresun’da doğdu. İlk ve orta öğretimini Görele ilçesinde tamamladı. Karadeniz Teknik Üniversitesinde Bilgisayarlı Muhasebe bölümünde ön lisansını, Açık Öğretim Fakültesi İşletme Bölümünde Lisansını bitirdikten sonra 2021 yılında Giresun Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsünde İşletme Bölümü üzerine Yüksek Lisansını tamamladı.
2014 yılında 3713 Sayılı Terörle Mücadele Kanunu kapsamında şehit yakını olarak Memur unvanı ile Görele Kaymakamlığı İlçe Yazı İşleri Müdürlüğünde görevine başladı. İçişleri Bakanlığının açmış olduğu 2018 Yılı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavını kazanarak Şebinkarahisar Kaymakamlığına Şef unvanıyla atandı ve sonrasında Giresun Valiliği İl Yazı İşleri Müdürlüğüne Şef olarak naklen tayin oldu. 2021 yılında girmiş olduğu Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavını tekrar kazanarak Çamoluk İlçe Yazı İşleri Müdürü olarak ataması yapıldı.
07.06.2022 tarihli Makam Onayı ile Giresun Valiliği İdari Hizmetler Şube Müdür Vekili olarak görevlendirilen ve aynı gün görevine başlayan Ferdi AYDIN evli ve Hüseyin Tuğra ile Hilal Zühre isimli 2 çocuk babasıdır.
a) 3/11/1980 tarihli ve 2330 sayılı Nakdi Tazminat ve Aylık Bağlanması Hakkında Kanun ve 25/11/1992 tarihli ve 92/3809 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Nakdi Tazminat ve Aylık Bağlanması Hakkında Yönetmelik kapsamındaki iş ve işlemleri yürütmek,
b) Hükümet konağının bakım ve onarımı ile bina ve çevre temizliğinin yapılmasını, elektrik, su, doğal gaz, kalorifer gibi tesisatların düzenli çalışmasını sağlamak, Valiliğe ait toplantı salonları ve teknik cihazları her zaman hizmete hazır bulundurmak,
c) Valilikte bulunan taşıtların bakım, onarım, kiralama, akaryakıt ve sigorta işlemlerini yapmak, personel servisi ile hizmet araçlarının belirlenen kurallar çerçevesinde düzenli çalışmasını sağlamak,
ç) Valilik personeline öğle yemeği için verilen yardım giderlerine ait bütçe tekliflerini hazırlamak ve ödeneklerinin teminine ait iş ve işlemleri yürütmek,
d) 9/11/1983 tarihli ve 2946 sayılı Kamu Konutları Kanunu ve 16/7/1984 tarihli ve 84/8345 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Kamu Konutları Yönetmeliği hükümlerine göre valiliğe ait lojmanlarla ilgili işlemleri yürütmek,
e) Hükümet konağı ve ek binalarında 22/9/1983 tarihli ve 2893 sayılı Türk Bayrağı Kanunu hükümlerinin uygulamasını sağlamak,
f) Hükümet konağı ve ek binalarında sivil savunma ve koruyucu güvenlik ile ilgili mevzuatının uygulamasını sağlamak, takip etmek ve iş ve işlemlerini birimlerle koordine ederek yürütmek,
g) Valilik haber merkezinin hizmet ve faaliyetlerini düzenlemek ve yürütmek,
ğ) 28/12/2006 tarihli ve 2006/11545 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Taşınır Mal Yönetmeliği gereğince yapılacak iş ve işlemler ile valilik ve birimler için gerekli araç, gereç ve malzemenin temini, kayıtlarının tutulması ve ihtiyaç duyulan bina ve arazinin kiralanması ve satın alınması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
h) Vali tarafından verilen diğer görevleri yapmak.