Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Giresun Valiliği
T.C. Giresun Valiliği
T.C. Giresun Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Görev Yapmış Valilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Kurumsal Kimlik Mevzuat Etik Kurulu İl Protokol Listesi İl İnsan Hakları Kurulu
  • GİRESUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kolluk Gözetim Yatırım Köydes Personel Kimlik Kartı Enerji Politikamız Bilgi İşlem Yardım
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Validen Haberler Basın Açıklamaları Basın Bülteni
  • İLETİŞİM
°C
13
Kasım2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcılarımız
        • Şahin BAYHAN
        • Mehmet Fatih YAKINOĞLU
        • Alpaslan ALTINIŞIK
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetimi Birimi
      • İş Sağlığı ve Güvenliği Birimi
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
    • Etik Kurulu
    • İl Protokol Listesi
    • İl İnsan Hakları Kurulu
  • GİRESUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Liman Mülki İdare Amirliği
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kolluk Gözetim
    • Yatırım
    • Köydes
    • Personel Kimlik Kartı
    • Enerji Politikamız
    • Bilgi İşlem Yardım
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Validen Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Basın Bülteni
  • İLETİŞİM
 

Gerçeğini Aratmayan Deprem Tatbikatı: 8 Farklı Senaryo Canlandırıldı

12.11.2025
Giresun'da, komşu bir ilde meydana gelen ve Giresun'u da etkileyen deprem senaryosuna dayalı geniş kapsamlı bir tatbikat gerçekleştirildi.
 
Vali Mehmet Fatih Serdengeçti'nin yakından takip ettiği tatbikat, Türkiye Afet Müdahale Planı (TAMP) kapsamında kurumların ve sivil toplum kuruluşlarının koordinasyon kapasitesini test etti.
 
Giresun Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) tarafından koordine edilen tatbikat, 12 Kasım 2025'te komşu bir ilde yaşanan 6.1 büyüklüğündeki depremin Giresun il merkezinde de hissedilmesi senaryosuyla başladı.
 
Senaryo gereği, depremin Giresun Merkez, Bulancak ve Keşap ilçelerinde hasara yol açtığı, il merkezinde yıkık ve ağır hasarlı binaların bulunduğu, ölü ve yaralıların olduğu ihbarları üzerine AFAD tarafından tüm çalışma gruplarına müdahale çağrısı yapıldı. Gelen ilk bilgiler üzerine İl AFAD Merkezi, Vali Mehmet Fatih Serdengeçti başkanlığında toplandı.
 
"KURUMSAL KAPASİTEMİZİ ARTIRMAYA ÇALIŞIYORUZ"
 
Tatbikatı takip eden Vali Mehmet Fatih Serdengeçti, yaptığı açıklamada temel amacın deprem anında ve sonrasında yapılması gerekenleri öğrenmek olduğunu belirtti. Vali Serdengeçti, "Bu konuda kurumsal kapasitemizi artırmaya çalışıyoruz. Beşeri kaynağımızın tecrübesini artırmaya çalışıyoruz. TAMP kapsamında yaptığımız bu tatbikatlarla hem kamuoyu nezdinde bir farkındalık oluşturmak hem de afet müdahalesinde rol alacak birimlerimizin koordinasyonunu ortak bir zeminde sağlamaktır," dedi.
 
Türkiye'nin bir deprem gerçeği bulunduğunu hatırlatan Serdengeçti, bu gerçeklikten hareketle hem sağlam binalar inşa etmenin hem de olası bir afet anında atılması gereken adımları planlamanın zorunlu olduğunu ifade etti.
 
28 FARKLI SENARYO UYGULANDI
 
Vali Serdengeçti, mevcut tatbikatta 28 farklı olay senaryosunun ele alındığını belirtti. Bu senaryolar, AFAD koordinasyon merkezinin yönetiminde adım adım canlandırıldı.
 
Tatbikat kapsamında öne çıkan senaryolardan bazıları şunlardı:
 
  •  Merkez Teyyaredüzü Mahallesi'nde göçük meydana gelen iki konutta arama kurtarma çalışması yapıldı.
  •  Giresun Valiliği Hizmet Binasında deprem sonrası çıkan doğalgaz kaynaklı yangına Afet Yangın Grubu müdahale etti.
  •  Keşap ilçesinde ağır hasar alarak yan yatan ve tehlike arz eden bir binanın yıkımı için planlama yapıldı.
  •  Karadeniz Sahil Yolu'nda oluşan trafik sıkışıklığı nedeniyle ekiplerin sahaya ulaşımı için güvenlik koridorları oluşturuldu.
  •  Şehrin temiz su boru hattı ve atık su kanallarının zarar görmesi üzerine Afet Altyapı Grubu çalışmalara başladı.
  •  İl genelinde yaklaşık 372 kişilik geçici barınma ihtiyacı ve beslenme taleplerine yönelik planlamalar yapıldı.
  • Kırsal mahallelerde besi hayvanı çiftliklerinde meydana gelen göçükler nedeniyle telef olan hayvanlar için Afet Tarım Grubu görevlendirildi.
 
STK'LAR DA TATBİKATA KATILDI
 
Vali Serdengeçti, tatbikata kamu kurum ve kuruluşlarının yanı sıra akredite olmuş ve akreditasyon süreci devam eden sivil toplum kuruluşlarının da (STK'lar) katıldığını vurguladı. Bu durumun Giresun'un kurumsal kapasitesinin arttığının önemli bir göstergesi olduğunu belirten Vali, "Bir afet süreci, şüphesiz sadece arama-kurtarma faaliyetleriyle sınırlı değildir. Enkazın kaldırılması, vatandaşların barınma, iaşe ve ibate ihtiyaçlarının karşılanması gibi tüm süreçlerin organize edilmesi gerekmektedir," dedi.
 
Tüm süreçlerin koordinasyon merkezi tarafından yönetildiğini belirten Vali Serdengeçti, "Temennimiz, Türkiye'nin ve vilayetimizin böyle bir afet gerçeğiyle yüzleşmek zorunda kalmamasıdır," diyerek tatbikatta emek veren tüm personele ve katılımcılara teşekkür etti.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
Çıtlakkale Mahallesi Atatürk Bulvarı Hükümet Konağı Merkez Giresun
0(454) 282 0 282
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız
  • Erişilebilirlik Menüsü (Ctrl + y)

    Erişilebilirlik Menüsü Ctrl + y ile açılır
  • Metni sesli okur
  • Metin satırları arasındaki boşluğu artırır
  • Bağlantıları renkli arka planla vurgular
  • Metin boyutunu artırır
  • Tüm metni sola hizalar
  • Daha büyük bir imleç kullanır
  • Okumayı kolaylaştırmak için yatay bir kılavuz ekler
  • Okuma alanını vurgulamak için maske ekler
  • Disleksi dostu bir yazı tipi uygular
  • Renk kontrastını artırır
  • Renk doygunluğunu kaldırır
  • Renk doygunluğunu azaltır
  • Renk doygunluğunu artırır
  • Tüm resimleri ve arka plan resimlerini gizler
  • Tüm erişilebilirlik ayarlarını sıfırlar.