Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Giresun Valiliği
T.C. Giresun Valiliği
T.C. Giresun Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Görev Yapmış Valilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Kurumsal Kimlik Mevzuat Etik Kurulu İl Protokol Listesi İl İnsan Hakları Kurulu
  • GİRESUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kolluk Gözetim Yatırım Köydes Personel Kimlik Kartı Enerji Politikamız Bilgi İşlem Yardım
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Validen Haberler Basın Açıklamaları Basın Bülteni
  • İLETİŞİM
°C
4
Eylül2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcılarımız
        • Şahin BAYHAN
        • Mehmet Fatih YAKINOĞLU
        • Alpaslan ALTINIŞIK
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetimi Birimi
      • İş Sağlığı ve Güvenliği Birimi
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
    • Etik Kurulu
    • İl Protokol Listesi
    • İl İnsan Hakları Kurulu
  • GİRESUN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Liman Mülki İdare Amirliği
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kolluk Gözetim
    • Yatırım
    • Köydes
    • Personel Kimlik Kartı
    • Enerji Politikamız
    • Bilgi İşlem Yardım
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Validen Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Basın Bülteni
  • İLETİŞİM
 

Kadastro Müdürlüğü 2015 Yılı Çalışmaları

08.01.2016
.
Kadastro Müdürlüğü 2015 yılı çalışma raporu açıklandı. Müdürlükten konuya ilişkin olarak yapılan açıklama şöyle: 
 
1-Giresun Kadastro Müdürlüğü yetki sahasında bulunan 16 ilçeye bağlı 743 adet mahalle ve köyün  739 adedinin tamamında ve 1 biriminde kısmen  memleketin kadastral veya topoğrafik kadastral haritasına dayalı olarak taşınmaz malların sınırlarını arazi ve harita üzerinde belirterek hukukî durumlarını tespit etmek suretiyle 4721 sayılı Türk Medeni Kanununun öngördüğü tapu sicilini kurmak sureti ile  mekânsal bilgi sisteminin alt yapısı oluşturulmuş ve hak sahiplerine tapu senetleri dağıtılmıştır.     
     
2- Müdürlüğümüz yetki alanında bulunan  ve kadastro çalışmaları yapılan 739 birimden 102 adet köy ve mahalle  biriminde TKGM Modernizasyon projesi kapsamında  Kadastro Haritalarının Yeniden Düzenlenmesi ve Tapu Sicilinde Gerekli Düzeltmelerin Yapılmasında Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik kapsamında tapulama, kadastro veya değişiklik işlemlerine ilişkin; sınırlandırma, ölçü, çizim ve hesaplamalardan kaynaklanan hataları gidermek üzere uygulama niteliğini kaybeden, teknik nedenlerle yetersiz kalan, eksikliği görülen veya zemindeki sınırları gerçeğe uygun göstermediği tespit edilen kadastro haritalarının tekrar düzenlenmesi ve tapu sicilinde gerekli düzeltmeler yapılmıştır.
 
3-6831 sayılı Orman Kanunun 2-b Maddesi gereğince Orman Komisyonlarınca orman sınırı dışına çıkartılan 80 adet köy ve mahalle  biriminde 7486 parsel 15969668.82m² miktarındaki alanda
6831 sayılı Orman Kanununun  2 nci maddesi gereğince Orman Komisyonları tarafından orman sınırı dışına çıkartılan ve 3402 sayılı Kadastro Kanununun Ek-4 maddesi gereğince fiili kullanım durumları dikkate alınmak ve varsa üzerindeki muhdesatın kime veya kimlere ait olduğu ve kim veya kimler tarafından ne zamandan beri kullanıldığı kadastro tutanağının beyanlar hanesinde gösterilmek suretiyle, 3402 sayılı  Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen askı ilanı hariç diğer ilanlar yapılmaksızın öncelikle kadastrosu yapılmış olup bunlardan  Yağlıdere İlçesi Üçtepe Beldesi Gültepe Mahallesi ile Koçlu Köyünde askı süreci devam etmektedir.
 
4-6495 sayılı Kanunla 3402 sayılı Kadastro Kanununa eklenen Ek-5. maddesinde yer alan  “ Kadastrosu veya tapulaması tamamlanan çalışma alanlarında, orman kadastrosu ya da tahdidi yapılmamış ormanlar, 4 üncü ve 39 uncu maddelerde yer alan esaslar çerçevesinde kadastroya tabi tutulur.” hükmü ve geçici 8. Maddesi gereğince   Giresun ili muhtelif ilçelerde mevcut 118 adet  köy ve mahalle biriminde 13238.60 hektarlık alanda Orman Kadastrosu (OR-KA)  çalışmaları  planlanmış olup 9114.11 hektarlık alanda çalışmalar tamamlanmış  planlanan işin % 68.78’ lik kısmı tamamlanmış olup çalışmalara 2016 yılında devam edilmektedir.
 
5-Müdürlüğümüz yetki alanı içerisinde bulunan birimlerde gerek vatandaşların gerekse Kamu Kurum ve Kuruluşları tarafından talep edilen aplikasyon, plan örneği, gibi tescile konu olmayan işlemler ile ifraz, yola terk, yoldan ihdas, kamulaştırma haritaları gibi tescile konu olan işlemler hizmet standartları içerisinde %98   oranı ile karşılanmaktadır.
 
6-Mekânsal Gayrimenkul Sistemi (MEGSİS) sayısal olarak Müdürlüğümüz yerel bilgisayarlarında yer alan .cad tabanlı verilerin merkezi bir sistem üzerinde toplanarak tapu bilgileri ile eşleştirilmesi ve bu bilgilere ihtiyaç duyan paydaş kurum, kuruluş ve belediyeler ile uluslararası standartlarda harita servisleri ile paylaşılması, e-Devlet kapısı üzerinden vatandaşlara sunulması amacıyla Tapu ve Kadastro Müdürlüğü tarafından projelendirilerek hazırlanmış açık kaynaklı bir uygulama olup bu kapsamda  Giresun ili il genelinde 782845 adet parselin entegrasyonu sağlanılarak kullanıcıların hizmetine sunulmuştur.
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ 2015  YILI  İÇERİSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN İŞ VE İŞLEMER            
 1- Giresun ili Dereli İlçesi Yavuzkemal Beldesi Güzyurdu Mahallesinde 2063 parsellik26398703.51m² miktarındaki  alanda tesis kadastrosu yapıldı.
2-Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Modernizasyon Projesi kapsamında Giresun İli Bulancak İlçesinde 16, Keşap İlçesinde 10, Piraziz İlçesi 9 ve Yağlıdere İlçesinde 4 birim olmak üzere toplam 39  adet köy/mahalle birimi kapsayan 115995918.05m² miktarındaki alanda toplam 26150 adet parselde  3402 sayılı kanunun 22-a meddesi gereğince uygulama (yenileme)  yapılarak tapu sicilinde gerekli düzeltmeler yapılmıştır.
3- Muhtelif İlçelerde  18 adet köy ve mahalle  birimlerinde 5382352.48m² miktarındaki alanda yer alan 2386 adet parselde  6831 sayılı Orman Kanununun  2 nci maddesi gereğince Orman Komisyonları tarafından orman sınırı dışına çıkartılan ve 3402 sayılı Kadastro Kanununun Ek-4 maddesi gereğince öncelikle kadastrosu yapılmış olup bunlardan  Yağlıdere İlçesi Üçtepe Beldesi Gültepe Mahallesi ile Koçlu Köyünde askı süreci devam etmektedir.
4-6495 sayılı Kanunla 3402 sayılı Kadastro Kanununa eklenen Ek-5.maddesi ile geçici 8. maddesi gereğince   Giresun ili muhtelif ilçelerde mevcut 118 adet  köy ve mahalle biriminde 13238.60 hektarlık alanda Orman Kadastrosu (OR-KA)  çalışmaları  planlanmış olup 9114.11 hektarlık alanda çalışmalar tamamlanmış  planlanan işin % 68.78’ lik kısmı tamamlanmış olup çalışmalara 2016 yılında devam edilmektedir.
5- Mekânsal Gayrimenkul Sistemi (MEGSİS)  Giresun ili il genelinde 782845 adet parselin entegrasyonu sağlanılarak kullanıcıların hizmetine sunulmuştur.
          6- Müdürlüğümüz yetki alanı içerisinde bulunan 16 ilçede  739 köy/mahalle birimlerinde  talebe bağlı olarak yapılan değişiklik işlemleri  ile tescile konu olan harita ve planların kontrolü kapsamında 6756 iş ve işlem yapılmış olup 6569.20£  harç ile 421351.86£ tutarında döner sermaye ücreti  tahsil edilmek sureti ile 2948’i   vatandaş olmak üzere tüm Kamu Kurum ve Kuruluşların talebe bağlı işlemleri karşılanmıştır.
 
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ 2016 YILI ÇALIŞMA PLANI
 
1-Alucra İlçesi Arduç Köyünde  tahmini 10645 hektarlık alanda 360 parselin  tesis kadastrosunun yapılması.
            
 2- a) Giresun İli Merkez İlçesinde 15 olmak üzere Espiye 10, Dereli 9 ve Keşap 3 birim olmak üzere 164882 dönümlük alanı kapsayan  toplam 37 adet köy/mahalle biriminde; (İhale Süreci Devam etmektedir.)
           
b) Görele Birimi  yetki alanında bulunan  Doğankent, Güce, Tirebolu  ve Görele İlçelerinde502273.7 dönümlük alanı kapsayan  toplam 18 adet köy/mahalle biriminde; (Genel Müdürlükte İhale Bekleyen.)
          
c) Müdürlüğümüz yetki alanı içerisinde   9 ilçede  43478 parsellik 279329  dönümlük alanı kapsayan  toplam 44 adet köy/mahalle biriminde; (Uygulama raporları hazırlanıp Bölge Müdürlüğüne gönderildi.) 3402  sayılı Kadastro Kanunun 22-a maddesi gereğince yenileme çalışmaların yapılması.
3-a) Alucra, Espiye, Yağlıdere ve Bulancak  ilçelerinde 2597 Dönümlük alanı kapsayan 909 parselde 6831 sayılı Orman Kanununun  2 nci maddesi gereğince Orman Komisyonları tarafından orman sınırı dışına çıkartılan ve 3402 sayılı Kadastro Kanununun Ek-4 maddesi gereğince fiili kullanım durumları dikkate alınmak, 3402 sayılı  Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen askı ilanı hariç diğer ilanlar yapılmaksızın öncelikle kadastrosu yapılması.
b) 2016 yılında Giresun İlinde Orman Kadastro Başmühendisliklerince çalışma planlanan 60 adet birimde Orman Komisyonlarınca orman sınırı dışına çıkartılan alanların 2016 yılı Müdürlük Ek iş programına alınarak muhdesat ve kullanım kadastrosunun yapılması.
c) Giresun Orman Bölge  Müdürlüğünce 6831 sayılı Orman kanunun 2-b  maddesi gereğince yapılacak olana Orman Kadastro Çalışmalarında pilot bölge seçilen Giresun İli il genelinde 222 adet Köy ve Mahalle birimlerinde yapılacak olan çalışmalarda Kontrol Mühendisi görevlendirilmesi yapılmış olup bu birimlerde çalışmaların tamamlanmasına müteakip  muhdesat ve kullanım kadastrosunun yapılması.
4- 6495 sayılı Kanunla 3402 sayılı Kadastro Kanununa eklenen Ek-5.maddesi ile geçici 8. maddesi gereğince     Giresun ili muhtelif ilçelerde mevcut 118 adet  köy ve mahalle biriminde 13238.60 hektarlık alanda Orman Kadastrosu (OR-KA)  çalışmalarının  tamamlanması.
5-3402 sayılı Kanun gereğince yapılan  tesis, orman ve 2/b kadastro çalışmalarında üretilen parseller ile  Modernizasyon Projesi kapsamında yenilemesi  yapılan parseller   ve ifraz, tevhit, yola terk, yoldan ihdas , kamulaştırma gibi işlemler ile değişikliğe uğrayan parsellerin entegrasyon işlemleri 2016 yılında da  günübirlik devam ettirilecektir.  
6- Müdürlüğümüz yetki alanı içerisinde bulunan 16 ilçede  739 köy/mahalle birimlerinde  talebe bağlı olarak yapılan değişiklik işlemleri  ile tescile konu olan harita ve planların kontrolü kapsamında müşteri memnuniyeti ön planda tutulmak kaydıyla başta  vatandaş olmak üzere tüm Kamu Kurum ve Kuruluşların talebe bağlı işlemleri hizmet standartları içerisinde karşılanması.
7-Mevzuatınca öngörülen Genel Müdürlük, Bölge Müdürlüğü ve mülki amirce verilen benzeri görevleri yapmak.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
Çıtlakkale Mahallesi Atatürk Bulvarı Hükümet Konağı Merkez Giresun
0(454) 282 0 282
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız